zaterdag 24 september 2011

Woerden vs Fletiomare

We verzamelden bij het zwembad.

Florianne ging gezellig mee (eindelijkJ)!

Toen we er waren gingen we warmlopen.

Daarna gingen we naar het veld.

Toen speelden we elkaar even warm.

Wij mochten uitnemen.

Ik kreeg de bal van Anna.

Maar ik ging door mijn enkel.

Brechtje kreeg daarna de bal.

Ze waren bij de middenlijn, toen speelde ze de bal naar Anna.

Anna probeerde de bal met haar backhand erin te krijgen, maar dat lukte niet.

Toen gingen we pauzeren.

Snel wat doorgenomen met Coraline en Florianne en fruit gegeten.

Toen begonnen we weer.

De bal werd door Anna naar het goal van de tegenstander gespeeld.

De bal zat er bijna in maar ik deed er niets aan, want ik was niet aan het opletten.

Daarna werd er wel gescoordJ

Brechtje heeft de bal er weer in gekregenJ!

1-0    voor Fletiomare!

2-0    Kwam er jammer genoeg niet vanL.

Maar omdat we hadden gewonnen mochten we een MC FlurryJ!

Lekker een kliederboel gemaakt!

-X- DilaraJ

Jeske was vandaag aanvoerder


Marieke breekt door


Anna op volle snelheid is niet bij te houden!

Coaches at work


de 0-1 van Brechtje (de bal zie je rechts van Dilara's hoofd tegen het net slaan)




Ellis op de keeper af...

McFlurry!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten