woensdag 22 juni 2011

Berichtje van de coach (0) - Welkom

Lieve meiden,

Gisteren is de teamindeling voor volgend jaar bekend gemaakt; de overgebleven dames uit MD6 blijven bij elkaar en we krijgen Minka, Anna en Nina erbij.

Ik besef me dat het voor een aantal van jullie een teleurstelling is geweest dat jullie de D1 niet hebben gehaald. Maar wij zijn blij dat jullie in de MD2 zitten en we gaan er volgend jaar met z’n allen een leuk jaar van maken!

Florianne van Hees gaat de training verzorgen – waar mogelijk samen met mij en ik ga coachen, met hulp van Florianne en onder de uitstekende teambegeleiding van Daniël Boerop.

Wij hebben er zin in en ik wens jullie voor nu een mooie zomer en zie jullie graag in augustus voor de eerste trainingen en..... natuurlijk een teamuitje!

Groeten,

Coraline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten